onsdag 5. januar 2011

Vottene som kom hjem

Det er vel på tide å skrive noen ord igjen, etter en måneds tid med hodet helt andre steder enn i en blogg.

Det er kanskje ikke noen stor sak, men siden jeg nå allerede har surva over votter som forsvinner, er det på sin plass å fortelle ei lita solskinnshistorie også: Da vi 2. januar kom hjem fra juleferie, lå nemlig et par votter i postkassa vår - ett av parene som junior klarte å miste på skolen - eller et annet sted - for flere uker siden!

Jeg har ikke drevet noen detektivvirksomhet i denne sakens anledning. Jeg synes egentlig det er morsommere å ikke vite hvor vottene har vært, og kanskje heller lage meg en egen historie om hvor vottene kan ha befunnet seg de siste ukene, og hvordan de til slutt fant vegen til postkassa vår.
Utrolig morsomt, og veldig hyggelig var det å iallfall komme hjem til votter i postkassa. Det var en liten kar hjemme hos meg som ble veldig glad for å se vottene sine igjen.

Tusen takk, hvem du enn var!

Uansett var det en bra start på 2011 - det gir håp om gode ting i året som kommer.

Godt nytt år, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar